Intrebari frecvente

Cum poti obtine o oferta de pret pentru un sejur?

Este posibilă verificarea disponibilităţii camerelor şi rezervarea prin intermediul site-ului www.hotel-carpathia.ro, dar ne puteţi contacta şi telefonic sau în scris la: 0741.224.765 (rezervari) / 0741.224.766 (receptie) / office@hotel-carpathia.ro

 

Ce facilitati sunt incluse in tariful de cazare?

Accesul la piscina interioară saună,salina,jacuzzi este gratuit în intervalul 12:00-22:00.

 

Care sunt modalitatile de plata agreate?

Acceptăm plata cash, cu cardul, prin transfer bancar sau cu vouchere de vacanță Sodexo, Edenred şi UpRomania.

 

Parcarea este gratuita? Trebuie rezervat locul auto anticipat?

Hotelul dispune de parcare in limita locurilor disponibile. Din pacate nu rezervam loc de parcare. In cazul in care nu mai gasiti locuri in apropierea hotelului exista parcare cu plata la tariful de 30 ron/zi (veti fi indrumat asupra locului de parcare la receptie in ziua sosirii).

 

Ora de check-in si ora de check-out?

Check-in incepand cu ora 14:00.Check-out ora 12:00.
Va puteti lasa bagajele într-un spațiu dedicat acestui serviciu, fără costuri suplimentare.

 

Locurile la piscina se pot rezerva?

Nu este posibilă rezervarea locurilor la piscină.

 

Sunt furnizate prosoape si halate pentru piscina?

În cameră găsiţi prosoape si halate pentru piscină.

 

Care este adancimea piscinei?

De la 90 cm pana la 160 cm.

 

Se poate rezerva o camera pentru nefumatori?

Toate camerele de hotel sunt pentru nefumători. Se poate fuma în zonele externe ale hotelului special amenajate ca zone de fumat. Hotelul nu dispune de balcoane.

 

Este necesara rezervarea pentru utilizarea saunei?

Nu.

 

Cum pot rezerva o sedinat de masaj?

Puteţi rezerva masaje in momentul efectuarii unei rezervari pe site,telefonic la: 0741.224.765 (rezervari) / 0741.224.766 (receptie) / office@hotel-carpathia.ro sau direct la receptia hotelului.

Politica de anulare: Din respect pentru ceilalţi oaspeți, anulările sau reprogramările se fac cu minim 4 ore înaintea orei stabilite. Anulările efectuate cu mai puţin de 2 ore înaintea orei programate iniţial, vor atrage plata unei penalizări de 100% din valoarea tratamentului.

 

Camera dispune de masa de calcat?

Nu, dar la cerere vă putem pune la dispoziţie. Utilizarea este gratuită.

 

Se permite accesul animalelor?

Nu se permite accesul animalelor de companie în hotel.

 

Este wifi in caldire?

Da, serviciul este gratuit. Nu exista user si parola.

 

Hotelul ofera un servici de spalatorie pentru clienti?

Se poate cere acest serviciu, hotelul beneficiind de serviciile unei spălătorii .Serviciul este taxabil.

 

Pana la ce ora ne putem caza?

Programul la receptie este non-stop.

 

Care sunt intervalele orare in care se poate servi masa?

Mic dejun: 7:30-10:00
Duminica-Joi – 12:30 ora 22:30 (ultima comanda pana la 21:30)
Vineri- Sambata – 12:30 la ora 23:00 (ultima comanda pana la 22:30)

* Persoanele care doresc un mic dejun înainte de ora 8:00 se pot adresa recepţiei. Se pot oferi sandvișuri ambalate corespunzător, doar în urma unei cereri concludente.

 

Servicii extra:

  • Copiii cu vârste cuprinse între 0-2 ani au gratuitate atât la cazare cât şi la micul dejun în același pat cu parinţii (fără solicitare pat suplimentar)
  • Copiii cu vârste cuprinse între 2-12 ani achită 100 lei/zi cazare cu mic dejun si acces la Spa (piscina, sauna, salina, jacuzzi)
  • Copiii cu vârste cuprinse între 12-18 ani achită 150 lei/zi cazare cu mic dejun si acces la Spa (piscina, sauna, salina, jacuzzi)

 

Hotelul dispune de lift si rampa de acces?

Da.

 

Organizati transfer de la/pentru aeroport/gara?

Nu, dar vă putem consilia privind cele mai potrivite mijloace de transport pentru dvs.

Acceptam si plata cu cardul de vacanta